Jak sprawdzić motyw i page builder w WordPressie?

Dzisiaj powiem Ci, jak dowiedzieć się, jakiego motywu i page buildera używa na stronie internetowej. Po co w ogóle to sprawdzać? Na przykład wtedy, kiedy trafiasz na ogłoszenie, bo ktoś szuka WA. I ten ktoś na liście zadań, które wirtualna asystentka miałaby wykonywać, pisze: administracja strony na WordPressie. Dodawanie treści na WordPressie. Tworzenie podstron na WordPressie. I teraz Ty, żeby zrobić wrażenie, sprawdzasz sobie, z jakiego motywu i page buildera klient korzysta. W ofercie piszesz: „Widzę, że używa Pani Elementora. Korzystam z niego na co dzień, więc na pewno nie będę miała problemów z dodawaniem i edytowaniem treści na Pani stronie”. A jeśli okaże się, że nie miałaś wcześniej nic wspólnego z page builderem używanym przez klienta, będziesz mogła się poduczyć. Bo będziesz wiedziała CZEGO SIĘ UCZYĆ.

Czytaj dalejJak sprawdzić motyw i page builder w WordPressie?

Jaki to font? Jaki to kolor?

Kontynuujemy temat researchu dla potencjalnego klienta. Dzisiaj dowiesz się, jak sprawdzić, jakich kolorów i fontów używa klient w swojej identyfikacji wizualnej. Po co Ci ta wiedza? Powtórzę po raz kolejny - żeby zebrać jak najwięcej informacji o osobie lub marce, z którą chcesz współpracować. Żeby bez problemu wykonać zadanie próbne, którym może być stworzenie przykładowej grafiki do mediów społecznościowych. Takiej grafiki, która będzie zgodna z identyfikacją wizualną potencjalnego klienta.

Czytaj dalejJaki to font? Jaki to kolor?

Na jakiej platformie klient ma postawiony sklep online?

Zastanawiasz się, z kim chciałabyś pracować. Chcesz zrobić research i dowiedzieć się, z jakich narzędzi korzysta potencjalny klient. Jak zrobić taki research? Dzisiaj powiem Ci, jak dowiedzieć się, na jakiej platformie klient ma postawiony sklep online.

Czytaj dalejNa jakiej platformie klient ma postawiony sklep online?

Jak sprawdzić, z jakiego narzędzia do newslettera korzysta potencjalny klient?

Jestem wielką fanką świadomego wybierania, z kim chcemy pracować. Kiedy zaczynałam stworzyłam sobie listę osób i marek, dla których chciałam pracować. Przeprowadziłam bardzo dokładny research, kiedy zastanawiałam się, jak tym konkretnym osobom mogę pomóc. Większość z nich prowadziła newsletter. Zatem zadawałam sobie pytanie, z jakich narzędzi korzystają. Po to, żeby wiedzieć, czego muszę się nauczyć. Dzięki temu mogłam zaoferować im pomoc dopasowaną dokładnie do ich potrzeb. Ale jak właściwie sprawdzić, z jakiego narzędzia na newsletterów te osoby korzystają? Zaraz pokażę Ci moje sposoby.

Czytaj dalejJak sprawdzić, z jakiego narzędzia do newslettera korzysta potencjalny klient?