Kontynuujemy temat researchu dla potencjalnego klienta. Dzisiaj dowiesz się, jak sprawdzić, jakich kolorów i fontów używa klient w swojej identyfikacji wizualnej.
Po co Ci ta wiedza? Powtórzę po raz kolejny – żeby zebrać jak najwięcej informacji o osobie lub marce, z którą chcesz współpracować. Żeby bez problemu wykonać zadanie próbne, którym może być stworzenie przykładowej grafiki do mediów społecznościowych. Takiej grafiki, która będzie zgodna z identyfikacją wizualną potencjalnego klienta.
Jak sprawdzić, jaki to font?
Pobierz w Google Chrome wtyczkę WhatFont:
U góry pojawi Ci się ikonka wtyczki. Żeby sprawdzić, jaki to font, kliknij tę ikonę i najedź kursorem na fragment tekstu.
Jak sprawdzić, jaki to kolor?
Teraz sprawdzimy sobie kody kolorów. Znowu musimy zainstalować wtyczkę w Chrome. Tym razem to ColorZilla.
Znowu klikamy ikonę u góry i najeżdżamy kursorem na miejsce w kolorze, którego kod chcemy sprawdzić. U góry, na czarnym pasku, pojawi nam się kod koloru.
Tak, to takie proste! Mam nadzieję, że ta wiedza Ci się przyda i będziesz z niej korzystać.
Pingback: Jak sprawdzić motyw i page builder w WordPressie?