Wirtualna asystentka może pomóc w prowadzeniu i moderowaniu grupy na Facebooku. Trzeba tylko dać jej do grupy dostęp moderatora albo administratora.
Jest tylko jedno „ale”. Jeśli będziesz chciał, żeby wirtualna asystentka publikowała i planowała w Twoim imieniu posty na grupie, posty będą opublikowane z jej profilu prywatnego. To znaczy, że ona, jako osoba prywatna, będzie widniała jako ta, która post opublikowała.
Dodatkowo, jeśli wirtualna asystentka będzie planowała posty, będzie je planowała w swoim imieniu, a Ty nie będziesz mieć podglądu zaplanowanych przez nią postów.
No i będzie komentowała i odpowiadała na komentarze ze swojego prywatnego profilu.
Jeśli Ci to nie przeszkadza, nie ma problemu. Ale jeśli wolisz, żeby wirtualna asystentka publikowała w Twoim imieniu to cóż, nie da się tego zrobić.
Ale można to obejść. Wirtualna asystentka może postować w grupie na Facebooku za pośrednictwem Twojego fanpage. Wystarczy połączyć fanpage z grupą na Facebooku i nadać wirtualnej asystentce dostęp do strony na Facebooku.
Jak połączyć grupę na Facebooku z fanpage?
Wejdź na swój fanpage. Czy po lewej stronie widzisz zakładkę grupy? Jeśli nie, kliknij ustawienia.

Następnie kliknij szablony i karty, przescrolluj na dół i dodaj kartę:

Dodaj kartę grupy:

Wróć na fanpage. Karta będzie dodana.

Żeby połączyć fanpage z grupą kliknij grupy i połącz grupę.

Powiąż swoją grupę.

Potwierdź powiązanie grupy z fanpage.

Gotowe. Od teraz zarówno Ty, jak i inne osoby, które są administratorami grupy, będą mogły publikować i planować posty jako Twój fanpage.

To już wszystko. Jeśli jesteś ciekawy, jak wirtualna asystentka może pomóc w moderowaniu grupy na Facebooku, zapraszam za tydzień. Powstanie na ten temat szczegółowy wpis.
Byłabym wdzięczna za aktualizację tego wpisu 😉 Po zmianach na FB ten sposób jest już niestety nieaktualny..