O kwestiach bezpieczeństwa pisałam już parę razy. Wiesz już, jak nadać dostęp wirtualnej asystentce do Twojej strony na FB tak, żeby nie musiała logować się na Twoje konto. Jeśli chcesz, żeby wirtualna asystentka wprowadzała zmiany na Twojej stronie internetowej w WordPressie także powinieneś stworzyć dla niej osobne konto w WP.
To samo dotyczy systemu do wysyłki newsletterów. Jeśli chcesz zlecić wirtualnej asystentce prace związane z wysyłką newsletterów: tworzenie kampanii, dodawanie prezentów za zapis do newslettera czy ustawienia automatyzacji, stwórz dla niej konto.
Pokażę Ci, jak to zrobić w Mailerlite.
Jak stworzyć konto dla wirtualnej asystentki w Mailerlite?
Zaloguj się do Mailerlite. Kliknij w nazwę swojego konta w prawym górnym rogu i wybierz users:

Zobaczysz listę wszystkich użytkowników, którzy mają dostęp do Twojego konta. Kliknij add new user:

Pojawia się krótki formularz do wypełnienia. Wpisz adres e-mail wirtualnej asystentki i wybierz, jakie uprawnienia ma mieć ze swojego konta. Masz kilka opcji:
- Administrator: będzie mogła robić dokładnie to samo, co Ty ze swojego konta. Pełen dostęp.
- Manager: będzie miała pełen dostęp, poza tworzeniem nowych użytkowników, eksportowaniem subskrybentów oraz płatności. Ta opcja powinna jej wystarczyć.
- Viewer: ma dostęp tylko do raportów.
- Accountant: ma dostęp tylko do płatności.
- Custom user: możesz stworzyć własne ustawienia, dostosowane do Twoich potrzeb.

Kiedy wypełnisz adres e-mail i wybierzesz uprawnienia kliknij. invite user to join. Dostaniesz potwierdzenie wysłania zaproszenia:

Twoja wirtualna asystentka dostanie taką wiadomość:

Po tym, jak kliknie accept invitation dostanie możliwość ustawienia swojego hasła, którego Ty nie będziesz znał:

Gotowe!